Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.
Projekt budowy drugiej linii kolei w Monachium o długości 10 km. Składa się z części naziemnych i tuneli w obrębie miasta, jak i obiektów na peryferiach trasy.
Odcinki budowy w realizacji:
VE 10 – naziemna część trasy z Laim do mostu Donnersberger Bruecke
Zleceniodawca: ARGE VE 10 OWM München
Nowy odcinek obejmuje 3 nowe podziemne stacje i przebudowę/rozbudowę dwóch istniejących przystanków naziemnych. Przy tym powstają obiekty inżynieryjne (tunele, ściany oporowe, mosty, budynki dworcowe)
VE 30 – rejon Dworca Głównego w Monachium do stacji Marienhof
Zleceniodawca: ARGE VE 30 Tunnel Hauptbahnhof
Tę część projektu stanowią roboty stanu surowego i infrastruktury technicznej w obszarze graniczącym z odcinkiem VE 10, w kierunku na zachód do dworca Marienhof. W ramach tego projektu powstają: obiekty korytowe, tunel zachodni budowany metodą odkrywkową wraz kolejnymi odcinkami w kierunku Dworca Głównego, liczne obiekty infrastrukturalne (kolektory ściekowe, przepompownie, szachty wentylacyjne.
Czas realizacji: 2019-2025